środa, 2 stycznia 2013

Postanowienia Noworoczne

Witam!
Dość nieśmiało jeszcze wkradam się w wirtualny świat blogów, który od jakiegoś czasu mnie fascynuje. Byłam dotychczas anonimowym podczytywaczem wielu z dziedziny piękna, i za namową innych, ale nie ukrywam również z chęci spojrzenia na blog z drugiej strony odważyłam się! Jest na to dobry czas, Z Nowym Rokiem Nowym Krokiem, jak mawia mój mąż :) Ktoś może stwierdzi, że zbyt banalne, wszyscy robią postanowienia i większość z nich zostaje tylko w naszych głowach, a u gorliwszych spisane na papierze, ze mną jest niestety podobnie, ale jeśli nie spróbujemy to się nie dowiemy. 
Dlatego ruszam pełną parą i proszę Was wszystkich o trzymanie kciuków! Jest to w pewien sposób moja terapia na lepszą organizację i naukę systematyczności, z którą mam olbrzymieee problemy.

Życzę więc wszystkim Wam, i oczywiście też sobie, abyśmy w tym 2013 zrealizowali wszystkie postanowienia i o jedno więcej. Niech trzynastka będzie dla Nas szczęśliwa, a wirtualny świat rośnie w siłę!

Lulu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz