poniedziałek, 28 stycznia 2013

Urodzinowa słodycz

Wczoraj miałam święto w rodzinie i w związku z tym nie ominęła mnie przyjemność przygotowania czegoś od siebie. Urodziny bliskiej mi osoby skłaniały do upieczenia pysznego tortu, a że niedawno przeczytałam kolejną część Subiektywnego Przewodnika po Małych Przyjemnościach autorstwa Mimi i Zorkiego, zostałam zainspirowana do przygotowania Tortu Poppy&Lemon. Jeśli nie jesteście fanami tortów tak jak ja, w szczególności tych słooodkich, to ten jest z pewnością dla Was. Zapach cytryny i lekko orzeźwiający jej smak, w połączeniu z czarną porzeczką to miód na moje podniebienie!




Dekoracje nie były najszczęśliwsze, ale to dopiero moje początki, także nie poddaję się! A dla tych, którzy mają ochotę poszaleć trochę w kuchni z mikserem, ubijaczką i tarką zamieszczam przepis, który oczywiście możecie modyfikować, tak jak tylko chcecie. Jeśli macie ochotę podzielić się swoimi wrażeniami tortowymi, albo podsunąć jakieś ciekawe pomysły zapraszam do komentowania.




Przypomnę, że oryginalny przepis pochodzi z książki  Mimi i Zorkiego "Dobry wiatr", a dostępny jest również na blogu Mimi, który serdecznie polecam bomimi.decostyl.pl





Na dzisiaj to tyle, bo nie mam już czasu.  Życzę wszystkim udanego tygodnia. Następnym razem pokażę Wam również coś bardzooo pysznego, ale trochę w innym wydaniu. Poniżej mały przedsmak.


P.S. Jeszcze raz Sto Lat Tato :)
Lulu



6 komentarzy:

  1. A u nas był tort marcello, moja mama też miała tego dnia urodziny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, też uwielbiam ten tort, chyba nawet miałam przyjemność go kiedyś u Was spróbować! Bomba, powinnaś podzielić się ze światem swoimi pomysłami cukierniczymi, bo wiem, że masz ich mnóstwo!!!

      Usuń
  2. Ja polecam Tort Princessa... PYCHOTAAA MNIAM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm brzmi ciekawie. Czy to jest tort o smaku pinacolady? Z kokosem i ananasem???

      Usuń
    2. Tak, można go z pewnością porównać do smaku pinacolady. Nie jest słodki a w sam raz =)Składniki główne to ananas i kokosowe batony princessa. Uwielbiają go dzieci i dorośli ;)

      Usuń
    3. W takim razie mam już pomysł na kolejne urodziny ;) dzięki!

      Usuń